Instagram laisvai samdomiems specialistams: ką reikia žinoti?

Publikuota: 2020-04-21 12:03
Praėjo tie laikai, kai Instagram platforma buvo tik vaikų ar paauglių erdvė, kurioje keliamos laisvalaikio akimirkos ar gražiai atrodantis patiekalas geidžiamiausiame restorane. Pastaruoju metu Instagram socialiniame tinkle sparčiai auga vertingos ir naudingos informacijos poreikis.
Tą įrodo ne tik ilgėjančių įrašų tendencijos (Later.com duomenimis 2019 m. Instagram įrašai pailgėjo 55 simboliais, lyginant su 2018 m.), bet ir vis didesnė gausa įvairių sričių specialistų, kurie dalinasi patarimais, rekomendacijomis ir savo įžvalgomis.
Instagram – vertingo turinio platforma, kurioje galima rasti klientų
Šio socialinio tinklo naudojimas gali būti ne tik laiko švaistymas. Tereikia atsirinkti, kokius profilius norime sekti. Turime pasirinkimą sekti visiems žinomus influencerius ir domėtis jų asmeniniu gyvenimu, tačiau taip pat turime pasirinkimą sekti įvairių sričių specialistus ir plėsti savo žinias apie teisę, finansų valdymą, marketingą ir kt.
„Instagram platformos didžiąją daugumą auditorijos sudaro 18-34 m. žmonės. Atsižvelgiant į tai, kad šios amžiaus grupės asmenys yra didžiausią perkamąją galią turinti grupė, laisvai samdomiems specialistams šis socialinis tinklas gali tapti puikia vieta ne tik įvaizdžio formavimui ar žinomumo didinimui, bet ir klientų paieškai.“ – teigia asmeninio prekės ženklo ir marketingo partnerė Indrė Širkienė.
Kaip efektyviai išnaudoti Instagram asmeniniam marketingui?
Atsinaujinkite Instagram profilį
Žmogus, užsukęs į jūsų profilį, per 3 sekundes nusprendžia sekti jus ar ne, todėl bendras jūsų Instagram profilio vaizdas gali lemti, ar vartotojas perskaitys jūsų įrašus ir taps sekėju, ar uždarys profilį ir eis pas kitus.
„Jeigu iki šiol savo Instagram profilį naudojote tik asmeninio gyvenimo akimirkoms, bet dabar norite pritraukti tikslinės auditorijos ir versti ją klientais, rekomenduoju atsinaujinti profilio nuotrauką, teisingai ir informatyviai apsirašyti BIO dalį, susitvarkyti highlights skiltį ir viršelius, pašalinti visą turinį, kuris nebetinka profesionaliam profiliui. Labai svarbu, kad profilis būtų viešas ir jį galėtų rasti visi.“ – dalinasi I. Širkienė.
Kurkite vertingą turinį
Pradėkite dalintis tuo, ką išmanote ir žinote geriausiai. Nebijokite ilgesnių tekstų, nes žmonės šioje platformoje juos skaito.
„Patarkite, rekomenduokite, pristatykite savo srities naujienas ir jas pakomentuokite paprasta žmonių kalba – tokiu būdu stiprinsite savo ekspertiškumą ir įgysite patikimumo. Taip pat rekomenduoju į savo turinio strategiją įtraukti IGTV kanalą ir Instagram Story – šiuo metu būtent video turinys labiausiai patraukia vartotojų dėmesį.“ – priduria specialistė.
Planuokite nuotraukas
Instagram yra vizualaus turinio kanalas, todėl nuotraukoms ar vizualams šiame socialiniame tinkle reikėtų skirti daug dėmesio.
„Visų pirma, nuotraukos turi derėti tarpusavyje, nes apsilankius bet kuriame profilyje estetiškas vaizdas yra vienas iš dalykų, kuris patraukia vartotojo dėmesį. Antra, nuotraukose ar vizualuose turėtų jaustis vientisumas – pasirinkite 2-3 spalvas, kurios dominuos profilyje ir stenkitės jas išlaikyti. Idealu, kai šios spalvos yra naudojamos visuose jūsų komunikacijos kanaluose.“ – pataria asmeninio prekės ženklo konsultantė.
Pasiekite tikslinę auditoriją
Vien tik turinio kūrimo nepakaks tam, kad efektyviai pasiektumėte tikslinę auditoriją. Susitvarkius profilį ir sukūrus bent 9 vertingus įrašus, galite pradėti auditorijos auginimą.
„Apsvarstykite mokamos reklamos būdus - Instagram reklama, reklama per žinomesnių žmonių profilius, kurie gali turėti dalį jums reikalingos auditorijos. Taip pat apsvarstykite ir nemokamus būdus, leidžiančius pasiekti auditoriją: vietos lokacijos ir teisingų grotažymių pasirinkimas, tikslinės auditorijos įrašų komentavimas, iššūkių ar kitų akcijų organizavimas.“ – priduria I. Širkienė.
Trūksta įkvėpimo? Indrė dalinasi lietuvių profiliais, kurie Instagram platformoje formuoja savo ekspertiškumą, didina žinomumą ir iš to uždirba:
Teisė: @greta_uzkur
Stilius: @santamisenyte @sandrabalciute @_dovile___
Asmeninis marketingas: @indre_sirkiene
Instagram vizualo kūrimas: @ramintosfoto @mama.kuria.printus
Fotografija: @akvilina_photo @sese_saule @vita_tamoliune
Socialiniai tinklai: @vaida.eir @viktorija_mensikova @skaitmeninebite
Video kūrimas: @natalija_sycinskaja
Grafinis dizainas ir internetiniai tinklalapiai: @lofty.dreamers
Tekstų kūrimas: @monika.pakulnyte
Pardavimai: @marija_ivanaviciene
Interjeras: @evelina_einterjeras @sandra.seni_nauji_namai @justinarch_
Vaikų gydymas: @vaikugydytoja
Finansai: @vesta_ali @gretakrus