Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

10 klaidų, kurias darote kilus ginčui su antrąją puse

Konfliktas
Fotolia nuotr. / Konfliktas
Šaltinis: Ji24.lt
0
A A

Nesutarimai tarp partnerių – natūralus dalykas, kuris pasitaiko kiekvienai porai. Kad eilinis nesutarimas nevirstų skyrybų priežastimi, labai svarbu, kaip elgsitės ne tik ginčo metu, bet ir po jo.

Pagrindinė nesutarimų su antrąja puse priežastis labai paprasta – esate du skirtingi žmonės, todėl ir nuomonės, lūkesčiai bei požiūris į tam tikrus dalykus gali skirtis. Kaip reikėtų elgtis po ginčo, kad jūsų santykiai išliktų tokie pat tvirti ir nuoširdūs? Štai keletas patarimų.

Apsimesti, jog nesusipykote su savo partneriu arba elgtis taip lyg ginčo niekada nebuvo, nėra sumani mintis.

Apsimetate, kad nieko nenutiko

Apsimesti, jog nesusipykote su savo partneriu arba elgtis taip lyg ginčo niekada nebuvo, nėra sumani mintis. Žinoma, ginčas paliks nemalonų įspaudą, tačiau atvirai kalbėtis apie tai, kas įvyko ir pasidalyti tuo, ką išmokote, yra geriausias kelias, jei norite grąžinti santarvę. Be to, jei po ginčo tylėsite ir neišsakysite priežasčių, kodėl pykstate, ateityje dalykai, kurie jums nepatinka, kaupsis, o galiausiai pratrūksite. Tai gali negrįžtamai sugriauti tai, ką ilgai kūrėte.

Dalijatės savo ginčo detalėmis socialiniuose tinkluose ir pasakojate visiems, kurie nori jus išklausyti

Normalu, jog po nemalonių pykčių norite išsipasakoti ir išlieti savo jausmus draugams, šeimai ar bet kam, kas nori jus išklausyti, tačiau tokie veiksmai gali sugriauti jūsų partnerio pasitikėjimą. Turite suprasti, jog jūsų nesutarimai su partneriu yra privatus ir asmeninis reikalas.

Laukiate, kol po ginčo prabėgs daugiau laiko

Kuo ilgiau leisite ginčo sukeltai atmosferai tvyroti, tuo jūsų pyktis taps didesnis ir ilgiau kentėsite. Po ilgo laiko tarpo bus sunkiau atsiminti tikslias priežastis, dėl kurių kilo nesutarimai, ir galimybės sėkmingai išspręsti ginčą taps labai mažos.

TAIP PAT SKAITYKITE: Partneris – mūsų pačių veidrodis?

Vida Press nuotr./Santykių krizė
Vida Press nuotr./Santykių krizė

Dvejokite, ar priimti atsiprašymą

Jeigu jūsų partneris nuoširdžiai stengiasi jūsų atsiprašyti, nesivadovaukite pykčiu ir atleiskite jam. Turite suvokti, jog visi darome klaidų, todėl kuo ilgiau nepriimsite atsiprašymo, tuo ilgiau bausite savo antrąją pusę, kol galiausiai jis pradės galvoti, jog ir ką darytų, jam vis tiek neatleisite. Vis dėlto, jei atleisti negalite, apsvarstykite, kokių veiksmų turėtumėte imtis, jog vėl galėtumėte pasitikėti ir gyventi darniai.

Nuolat primenate įvykusį konfliktą

Jei nuolat priminsite partneriui apie praeityje kilusius ginčus, nebeliks vietos meilei. Kasdien primindamos savo partneriui apie jo padarytas klaidas niekada negalėsite turėti sėkmingų santykių. Atminkite – iškeldamos seną konfliktą, kuriate naują ginčą.

Ieškote pasiteisinimų

Dažnai randame daugybę pasiteisinimų, kodėl kilo vienas ar kitas ginčas – nuolatinis stresas, slogus oras ar eismo spūstys. Jeigu jums nepatinka vienoks ar kitoks partnerio elgesys, turite jam tai pasakyti be užuolankų, kad jis galėtų aiškiai suprasti situaciją ir nemanytų, jog esate pikta tik dėl to, jog buvo sunki darbo diena. Nuoširdžiai išsakykite, kodėl pykstate.

Nesutelkiate viso dėmesio į ginčo priežastį

Ar jūsų partneris pamiršo užsukti į parduotuvę prieš darbą ir nupirkti tai, ko prašėte prieš jam išeinant? Užuot galvojusi apie tai, ko jis nepadarė, geriau savo energiją skirkite tam, kaip išspręsti šį ginčą. Jeigu jūsų partneris paskutiniu metu yra išsiblaškęs ir užmiršta tam tikrus dalykus, kartu ramiai susėskite ir apie tai atvirai pasikalbėkite – pasiteiraukite, kaip galite jam padėti prisiminti. Neteiskite, o palaikykite savo partnerį.

Atsitveriate tylos siena

Ignoruodamos ir neištardamos nė žodžio savo partneriui apie įvykusį konfliktą paskatinsite pyktį ir toliau skaudinsite antrąją pusę. Atsitvėrusi tylos siena emocingai žalosite savo partnerį, kuris manys, jog taip jį baudžiate. Žinoma, galite skirti laiko atvėsti karštoms emocijoms ir šiek tiek atsiriboti, tačiau turite apie tai informuoti ir savo partnerį – paaiškinkite jam, jog jums reikia poros valandų nusiraminti ir šiuo metu nenorite kalbėti.

Net kai baigiasi kantrybė, niekada nepravardžiuokite savo antrosios pusės ir nesilaidykite skaudinančiais žodžiais.

Kaltinate save dėl kilusio ginčo

Kaltindamos save dėl nesutarimų tik mažinate pasitikėjimą savimi. Prisiminkite, jog svarbiausia yra tai, kad kiekvienas kilęs ginčas leidžia žengti žingsnį į priekį ir geriau pažinti savo partnerį, suprasti jo jausmus ir emocijas. Konfliktai nėra blogas ženklas – jie parodo, jog skiriate laiką tobulindami santykius, kad jums rūpi partnerio išgyvenimai, problemos. Kiekvienas išspręstas nesutarimas sustiprina jūsų santykius.

Bandote įgelti skaudžiais žodžiais

Kai baigiasi kantrybė, niekada nepravardžiuokite savo antrosios pusės ir nesilaidykite skaudinančiais žodžiais. Visada stenkitės savo mintis dėstyti paprastais, lengvai suprantamais sakiniais ar net vienu žodžiu. Taip padėsite savo partneriui suprasti, kaip jaučiatės. Jei jaučiatės vieniša, taip jam ir pasakykite.

TAIP PAT SKAITYKITE: 2-2-2 taisyklė, gerinanti santykius: ją išbandžiusi pora dalijasi patirtimi

Sekite naujienas ir mūsų „Facebook“ puslapyje!

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ji24.lt