Patarimai, kaip atsigauti po skyrybų

Moteris ir vyras / 123RF.com nuotr.
Autorius: ji24.lt
Publikuota: 2019-05-16 15:34
Skyrybos kiekvienam skaudus išgyvenimas. Vieni palūžta, kiti stengiasi apsimesti, kad nieko neįvyko ir bando gyventi kaip anksčiau. Kad skyrybų skausmą išgyventumėte lengviau, reikia visai nedaug.

Pokalbiai ir buvimas su kitais žmonėmis padeda į šalį nustumti ir pamiršti problemas, savo prastą savijautą.

Nesimatykite su buvusiuoju. Jei tik įmanoma, kuo mažiau matykitės ir bendraukite su buvusiuoju. Nebandykite rasti preteksto susitikti – taip save tik labiau skaudinsite. Aišku, jei turite vaikų, tai padaryti gali būti sudėtinga, tačiau venkite susitikti tada, kai visai nėra reikalo.

Pasistenkite gauti daugiau optimizmo. Nusiraminkite ir paklauskite savęs, kas jus džiugina? Galbūt skanus maistas, galbūt kelionės, bendravimas su draugais, menas? Atsakę į šį klausimą, darykite tai, kas suteikia jums malonumo: nueikite į restoraną, pasižiūrėkite gerą filmą, iškeliaukite – kad ir viena! Malonumo teikiantys potyriai tik į naudą.

Išmeskite buvusiojo daiktus. Na, kam gilinti žaizdą ir matomoje vietoje laikyti daiktus žmogaus, su kuriuo išsiskyrėte? Jie jums bus kaip priekaištas. Todėl sudėkite ir grąžinkite juos buvusiai antrajai pusei arba padėkite ten, kur nematysite.

Eikite į pasimatymus. Nors daugelis taip nemano, tačiau nauji santykiai iš tikrųjų padeda pamiršti senus. Todėl nevenkite eiti į pasimatymus. Tačiau į juos eikite ne kaip į „medžioklę“, o norėdami pabendrauti su įdomiu žmogumi, gerai praleisti laiką. O kas iš to išeis, bus matyti vėliau. Beje, priešingos lyties dėmesys padės jaustis bent šiek tiek geriau.

Pora leidžia laiką kartu / 123RF.com nuotr.
Pora leidžia laiką kartu / 123RF.com nuotr.

Daugiau bendraukite su kitais žmonėmis. Pokalbiai ir buvimas su kitais žmonėmis padeda į šalį nustumti ir pamiršti problemas, savo prastą savijautą. Per savaitę pabendraukite bent su keliais žmonėmis: išgerkite kavos su drauge, pasikalbėkite su kaimyne, aplankykite šeimos narius.

Nekaltinkite savęs. Aišku, kad po skyrybų jausitės prastai, tačiau nekalkite savęs prie kryžiaus – tai vienas blogesnių sprendimų, kuris nepadės atsigauti, o tik blogins situaciją. Atminkite, kad santykius kuria du žmones, tad neverta visos kaltės susiversti sau ir dėl nutrūkusio ryšio prisiimti visos atsakomybės. Jeigu turite vaikų, nekaltinkite savęs, kad negalėsite jiems suteikti pilnos šeimos. Taip susiklostė aplinkybės, ir niekas dėl to nėra kaltas.

Raskite laiko pomėgiams. Skyrybos gali gniuždyti, tačiau su tuo kovoti įmanoma. Pavyzdžiui, užsiimkite mėgstama veikla arba atraskite hobį. Todėl kuo daugiau dėmesio skirkite sau.

Išsikelkite naujų tikslų. Santykiai – dar ne visas jūsų gyvenimas, tik dalis jo. Tad norėdami judėti į priekį, turite išsikelti naujų tikslų, rasti naujų aistrą, pajusti polėkį. Naujas tikslas gali būti susijęs su bet kuo: mokslais, darbiniais siekiais, saviraiška, pasaulio pažinimu ir pan. O gal save įprasminsite savanoriaudama? Verta apsvarstyti įvairius variantus.

Medituokite. Niekada to nedarėte? O gal dabar būtent tas laikas? Pabandykite per dieną bent 15 min. medituoti. Tai padės rasti ramybę, atsigauti ir suteiks inspiracijų eiti toliau. Atrasite prasmę, įsiklausysite į save ir suprasite, kad gyvenimas tęsiasi toliau.

Meditacija prie jūros / 123RF.com nuotr.
Meditacija prie jūros / 123RF.com nuotr.

Daugiau juokitės! Tas, kuris pasakė, kad juokas – vaistas nuo visų ligų, buvo teisus. Juokas gali padėti išgyventi net sudėtingiausias gyvenimo situacijas, tad stenkitės kuo daugiau šypsotis ir šypseną dalinti kitiems. Pamatysite, ji atsipirks ir grįš su kaupu. Skaitykite anekdotus, žiūrėkite komedijas – tai išeis į naudą.

Pamilkite save. Tai, kad išsiskyrėte, nereiškia, kad esate prastesnė, negraži, neprotinga ir pan. Skiriasi daugybė žmonių, ir nereikia manyti, kad tik dėl jūsų neigiamų savybių įvyko tai, kas įvyko. Pažvelkite į veidrodį ir pasakykite sau, kad esate nuostabi, kad verta naujų puikių santykių, gražaus gyvenimo, sėkmės. Kad jums pasisektų, turite pati tuo patikėti. Pamilkite save, ir kiti jus pamils.

Sportuokite. Sakoma, kad atsikratyti įkyrių minčių gali padėti judėjimas. Ir tai yra visiška tiesa. Tad pasivaikščiokite, pabėgiokite, nueikite į sporto klubą. Tai ne tik išsklaidys niūrias mintis, bet ir padės išlaikyti kūną sveiką ir gražų. Beje, sportas padeda gamintis laimės hormonams endorfinams, tad sportas išties į naudą.

Ji24.lt

Naujausi straipsniai