Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip išvalyti organizmą po švenčių?

Kaip išvalyti organizmą?
Fotolia nuotr. / Kaip išvalyti organizmą?
Šaltinis: Ji24.lt
0
A A

Šventės mums dovanoja puikias emocijas ne tik širdyje, bet ir akimis nužvelgus vaišėmis nukrautą kupiną stalą. Jeigu nejautėme saiko, natūralu, kad po švenčių jaučiamės apsunkę, priaugę vieną kitą kilogramą. O jeigu neatsisakėme ir alkoholio, nukenčia ir mūsų oda, paburksta paakiai, kepenims ir inkstams tenka keliagubai daugiau darbo.

Kaip padėti organizmui grįžti į vėžes, atsikratyti toksinų, šlakų, sustiprinti imunitetą?

Avižinių dribsnių košė puikiai valo žarnyną, pašalina toksinus, šlakus, ir apskritai yra aukštos maistinės vertės. Daug kalcio, geležies, B grupės vitaminų greitai padės atgauti jėgas.

Taip pat skaitykite: Inkstus valančio kokteilio receptas

Grikiuose gausu aminorūgščių, mineralų, vitaminų. Jie tinka diabetikams, turintiems kepenų problemų. Galite išbandyti štai tokį receptą: sumaišyti su razinomis, graikiniais riešutais ir alyvuogių aliejumi.

  • Žalioji arbata. Arbata pasižymi dideliu antioksidantų, kovojančių su laisvaisiais radikalais, kiekiu, priešvėžinėmis savybėmis, valo organizmą, skaistina odą.

Taip pat skaitykite: Žalioji arbata: kokią rinktis, kad kristų svoris

  • Sultys. Jokiu būdu ne iš pakelių, o spaustos iš šviežių vaisių ar daržovių. Tiks ir įvairūs trinti kokteliai su salierais, špinatais, petražolėmis.
  • Kompotai iš džiovintų vaisių. Ruoškite juos be papildomų priedų – t. y. cukraus. Labiausiai tik razinos bei džiovinti abrikosai, kadangi juose gausu kalio, padedančio širdies ir kraujagyslių sistemai.
  • Rūgštūs pieno produktai. Rūgpienis, kefyras, varškė – rinkitės kas labiausiai patinka, geriausiai, vidutinio riebumo. Jie puikiai normalizuoja žarnyno mikroflorą, turi daug kalcio.
  • Venkite perdirbtų mėsos gaminių ir apskritai verčiau mėsos valgykite kuo mažiau. Rinkitės tik liesą paukštieną, triušieną. Tuo pačiu atsisakykite ir gyvūninės kilmės riebalų, marinuotų, sūdytų, rūkytų produktų.
  • Sumažinti padidėjusį cholesterolio kiekį ir sustiprinti apsaugines organizmo funkcijas padės česnakas. Valgykite į sveikatą, galite su šia prieskonine daržove ruošti įvairius patiekalus.
  • Citrusiniai vaisiai. Juose gausu vitamino C, kuris ir valo organizmą, ir skaistina odą. Tik šiukštu nepadauginkite, kad nesustreikuotų skrandis ir nekiltų alerginių reakcijų!

Taip pat skaitykite: Liekninamasis imbierų gėrimas 

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ji24.lt