Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pavasaris už lango: kodėl sporto klubą verta iškeisti į lauką?

Sportuojanti mergina.
Fotolia nuotr. / Sportuojanti mergina.
Šaltinis: Ji24.lt
0
A A

Atėjus pavasariui, besitreniruojantiems sporto klube verta pasvarstyti treniruotes perkelti į lauką. Grynas oras – bene didžiausias sporto lauke privalumas. Tam, kad tuo įsitikintumėte, pateikiame penkis argumentus, kodėl treniruotės lauke yra puiki alternatyva sporto klubams.

Sutaupysite laiko ir pinigų

Už narystės mokestį populiariausiuose sporto klubuose per mėnesį paklosite mažiausiai 50 eurų. O sportas lauke nieko nekainuoja. Viskas, į ką turėsite investuoti, – tai kokybiški sportiniai bateliai, patogi apranga. Ką jau kalbėti apie tai, kad sutaupysite laiko. Sportuodami klube esate įsprausti į jo darbo laiko rėmus ar treniruočių trukmės limitus, neretai turite laukti eilėje ir prie norimų treniruoklių, kai, išbėgti į lauką galite kada tik turite laisvą valandėlę.

Už narystės mokestį sporto klube per mėnesį paklosite nemažai pinigų. O sportas lauke nieko nekainuoja.

Pasisemsite daugiau energijos

Mokslininkų teigimu, judėjimas gryname ore, lyginant su uždaromis patalpomis, suteikia daugiau energijos, o tai, savo ruožtu, padidina darbingumą ir gerina socialinį gyvenimą. Fizinė veikla lauke stiprina širdį, gerina kraujotaką, subalansuoja medžiagų apykaitą, padeda kovoti su nemiga. Medikai pastebėjo, kad grynas oras gelbsti ir nuo vidinių organų, pavyzdžiui, skrandžio, skausmų.

Vida Press nuotr./Sportiniai bateliai
„Vida Press“ nuotr.

Geriau pažinsite save

Užsiimdami fizine veikla individualiai, turite unikalią progą geriau pažinti save. Jūsų treniruočių netrikdys tai, kad reikia laukti eilėje prie treniruoklio ar privalu klausytis nepatinkančios muzikos. Lauke jūs galite koncentruotis tik į save ir atidžiau klausytis savo organizmo. Jeigu vis dėlto pasigendate motyvuojančio trenerio, galite pasitelkti išmaniąsias technologijas – specialiai sportui yra sukurta daugybė patogių pagalbinių priemonių, pavyzdžiui, programėlė „Samsung S Health“. Programėlės naudojamos išmaniosiose apyrankėse, laikrodžiuose ar telefonuose. Tai padeda sekti savo pulsą, stebėti pažangą.

Pagerinsite psichinę sveikatos būklę

Grynas oras turi didžiulę reikšmę ir mūsų psichikai. Mokslininkai įrodė, kad užtenka vos 15–30 minučių pajudėti gryname ore, kad nusiramintume, sumažintume stresą ir atsipalaiduotumėme. Be to, sportuojant gamtoje, turime progą grožėtis vaizdais, leidžiančiais bent trumpam pabėgti nuo rutinos ir kasdienių rūpesčių. Gera žinia ir intensyviai kremtantiems mokslus – grynas oras suaktyvina smegenų veiklą, todėl bent trumpa sporto pertraukėlė lauke neabejotinai pravers siekiant geresnių rezultatų.

„Shuterstock“ nuotr./Bėgiojimas
„Shuterstock“ nuotr.

„Pasisotinsite“ vitaminu D

Visą dieną plušant biure ir nematant saulės, o dar ir po darbo dažniausiai laisvalaikį leidžiant uždarose patalpose, mes visiškai negauname saulės šviesos, kuri yra natūralus vitamino D šaltinis. Jo stingant silpnėja raumenys ir imunitetas, suminkštėja kaulai, išauga osteoporozės tikimybė. Norėdami to išvengti, kuo daugiau judėkite lauke, taip gausite ne tik reikiamą vitamino kiekį, bet ir sutaupysite pinigų, jų neleisdami papildams.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ji24.lt