Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Braškių nauda. Sužinoję ją, norėsite šių uogų valgyti kuo daugiau

Braškės.
Fotolia nuotr. / Braškės.
Šaltinis: Ji24.lt
0
A A

Braškės – daugelio mėgstamiausia uoga. Dabar yra tas laikas, kai galime jomis mėgautis kone iki soties. Beje, ši uoga ne tik skani, bet ir labai naudinga žmogaus organizmui.

Braškės balina dantis, pašalina apnašas, stiprina ir gydo dantenas.

Naudingų medžiagų šaltinis. Vasarą visi skubame gauti kuo daugiau naudingų medžiagų. Juk švieži vaisiai, uogos mus džiugina labai trumpai. Tad valgykite daugiau braškių, nes jose daug kalio, mineralų, kurie mažina širdies priepuolių ir insulto riziką. Beje, braškėse yra ir folatų, o tai pagrindinis komponentas raudonųjų kraujo kūnelių gamybai.

Apsaugo nuo širdies ligų ir stiprina imunitetą. Braškės yra puiki prevencija širdies ir kraujagyslių ligoms, jos taip pat stabdo ir senėjimo procesus. Mokslininkai teigia, kad didelis antioksidantų kiekis braškėse gali padėti neutralizuoti neigiamą laisvųjų radikalų poveikį jūsų organizme. Braškės stiprina imuninę sistemą ir padeda apsisaugoti nuo ligų, pavyzdžiui, gripo.

Veikia kaip balinamoji pasta. Kas nenori turėti sveikų ir baltų dantų? Braškės labai naudingos dantims: juos balina, nes, kaip žinia, vaisių rūgštys, padeda pašalinti dėmes nuo dantų, pašalina apnašas, stiprina ir gydo dantenas, apsaugo nuo burnos vėžio. Jei norite didesnio poveikio, galite perpjauti braškę ir perpjautąja puse patrinti dantis, dantenas. Iškart pajusite, kad dantys tapo švaresni, burnoje atsirado gaivumo pojūtis.

TAIP PAT SKAITYKITE: Arbatmedžių aliejus – bene visiems gyvenimo atvejams

Fotolia nuotr./Braškė
Fotolia nuotr./Braškė

Vitaminas C! Ak, kiek daug kalbama apie C vitamino naudą, tačiau valgyti vien citrusinių vaisių, kad patenkintume jo poreikį, neužtenka.

Vitamino C braškėse yra daugiau nei citrusiniuose vaisiuose. Beje, braškės – ne tik vitamino C šaltinis, jose yra B2, B5, B6, vitamino K, magnio ir vario. Tad valgykime, kol dar šių uogų sezonas!

Padeda deginti riebalus. Šios sultingos, raudonos uogos skatina metabolizmą ir silpnina apetitą. O kaip numalšinti alkį tiems, kurie meta svorį, dažnai yra didelis klausimas. Jei valgysite braškes, tai padaryti bus kur kas lengviau – galima paprasčiau atsikratyti nereikalingų kilogramų ir sureguliuoti hormonų veiklą. Vienoje stiklinėje braškių yra tik 0,6 g riebalų.

Puiki kaukė ir šveitiklis! Braškės naudingos ne tik mūsų sveikatai, bet ir grožiui. Trintas braškes galima naudoti kaip kaukę veidui ar šveitiklį kūnui. Kaip pasigaminti kaukę? Paimkite 3–4 braškes, pusę banano ir įlašinkite keletą šaukštelių alavijų sulčių – štai jums gaivinamoji, spuogus ir paraudimus naikinanti kaukė.

Braškes puikiai galima panaudoti ir kaip šveitiklį. Kaip pasigaminti? Sutrinkite keletą braškių, sumaišykite su išgertos kavos tirščiais, įdėkite šaukštelį medaus – ir turite puikų kūno šveitiklį, pašalinantį negyvas ląsteles bei švelninantį odą.

Fotolia nuotr./Braškių kaukė.
Fotolia nuotr./Braškių kaukė.

Braškės reguliuoja cukraus kiekį kraujyje. Mokslininkai nustatė, kad suvalgius apie 150 g braškių, cukraus kiekio norma kraujyje tampa normali.

Taigi išvada viena – vasaros metu, kai yra, valgyti daugiau braškių – jos naudingos ir sveikatai stiprinti, ir grožiui puoselėti.

Sekite naujienas ir mūsų „Facebook“ puslapyje!

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ji24.lt