Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kokteilių diena: pasigaminkime sveikų!

Vaisių ir daržovių kokteilis
„Fotolia“ nuotr. / Vaisių ir daržovių kokteilis
Šaltinis: Ji24.lt
0
A A

Kas gali suteikti daugiau energijos nei sveikas ir vitaminingas kokteilis. Juo galima pradėti ne tik rytą, bet gerti vietoj užkandžio.

Natūralus bananinis kokteilis

Jums reikės: 1 banano, saujos šviežių migdolų, 1 stiklinės vandens, ½ šaukštelio cinamono.

  • Elektriniu trintuvu sutrinkite bananą ir užpylę stikline vandens dar šiek tiek paplakite. Tada berkite cinamoną ir migdolus ir dar kartą viską gerai sutrinkite ir supilstykite į kokteiliui skirtas taures.
  • Jei esate išalkę ir norite greitai gauti energijos, šis kokteilis – pats tas.

Žaliasis kokteilis

Jums reikės: saujos špinatų, saujos kiaulpienių lapų, saujos salotų, 1 banano, 1 saliero stiebo, 1 kriaušės, 1 stiklinės vandens.

  • Viską nuplaukite, supjaustykite ir sutrinkite elektriniu trintuvu iki vientisos masės. Kokteilis paruoštas!
  • Šis kokteilis puikiai tinka pradėti dieną, jis gali net atstoti taip daugelio mėgstamą kavą. Beje, ne tik pasisemsite energijos, bet aprūpinsite organizmą mineralais ir vitaminais.
Fotolia nuotr./Kokteilis
Fotolia nuotr./Kokteilis

Migdolų kokteilis

Jums reikės: saujos migdolų riešutų, 3 datulių, 1 stiklinės vandens, ½ a. š. cinamono, kelių šviežių mėtų arba melisų lapelių.

  • Migdolus iš vakaro užmerkite vandenyje arba pamirkykite kelias valandas. Po to nuplautus suberkite į trintuvą ir įpilkite šiek tiek vandens. Pamatysite, kad išėjo migdolų pienas – jį perkoškite ir vėl supilkite į trintuvą. Tada įmeskite datules, suberkite cinamoną ir įdėkite mėtų lapelius. Plakite, kol masė taps vientisa.
  • Toks kokteilis suteiks sotumo, be to, tai puikus užkandis prieš įtemptą dieną. Beje, kokteilį galite ruošti ir iš kitokių riešutų, kuriuos mėgstate: lazdynų, graikinių, galite berti ir sėklų, pavyzdžiui, sezamų, moliūgų ir pan.

TAIP PAT SKAITYKITE: Mirkyti sėklas ir riešutus – naudinga

Sotusis avokadų ir bananų

Jums reikės: 1 banano, 1 avokado, 1 apelsino, 1 stiklinės vandens, saujos špinatų.

  • Nulupkite apelsiną ir bananą ir supjaustę smulkiais gabalėliais sudėkite į trintuvo indą kartu su avokado minkštimu bei špinatais. Įpilkite stiklinę vandens ir viską sutrinkite. Plakite tol, kol masė taps vientisa. Toks kokteilis suteiks energijos.
Shutterstock nuotr./Žaliasis kokteilis
Shutterstock nuotr./Žaliasis kokteilis

Priešpiečių kokteilis

Jums reikės: 2 morkų, 1 obuolio, 1 banano, 1 apelsino, kelių šviežių mėtų arba melisų lapelių.

  • Morkas nuskuskite ir smulkiai supjaustykite, obuolius nulupkite ir smulkiai supjaustykite bei suberkite į elektrinį trintuvą. Tada sudėkite bananą, apelsiną bei mėtų lapelius ir viską sutrinkite, kol masė taps vienalytė. Šis kokteilis – puikus priešpiečių užkandis.
Receptai
Receptas: Tonizuojantis lengvas kokteilis
1 asmenims
Pagaminsite per 10 min.
0.0 / 0
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Melionas: 200.00 g
Vanduo: 100.00 ml (negazuotas mineralinis)
Špinatai: 1.00 sauja
Mėtos: 1.00 sauja (nedidelė saujelė lapelių)
Agavų sirupas (nebūtinai arba galite keisti medumi): 1.00 valg. š.
Kaip gaminti
  • Visus produktus sudėkite į elektrinį smulkintuvą ir suplakite iki vientisos masės.
Receptai
Receptas: Energinis avokadų kokteilis
1 asmenims
Pagaminsite per 10 min.
0.0 / 0
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Avokadai: 1.00 vnt. (gerai prinokusio)
Bananai: 1.00 vnt.
Ispaniškos šalavijų sėklos: 1.00 valg. š.
Spirulina:(miltelių) 1.00 arbat. š.
Spanguolės: 1.00 st. (saujelė)
Petražolės: 1.00 vnt. (ryšulėlis)
Vanduo: 50.00 ml
Kaip gaminti
  1. Avokadą ir bananą nulupkite, padalykite į kelias dalis, suberkite į elektrinį plakiklį. Taip pat suberkite nuplautas spanguoles, petražolių lapelius. Išplakite.
  2. Suberkite ispaninio šalavijo (čija) sėklas (būtų puiku, jei iš vakaro jos būtų pamirkytos), spirulinos miltelius. Ir dar kartą paplakite.
  3. Kokteilį supilkite į stiklinę, leiskite kelias minutes pastovėti ir... skanaus!
Receptai
Receptas: Žaliasis pavasario kokteilis
1 asmenims
Pagaminsite per 10 min.
5.0 / 2
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Bananai: 1.00 vnt.
Kiviai: 1.00 vnt.
Salierai: 1.00 vnt. (stiebas)
Špinatai: 1.00 sauja
Kiaulpienės: 1.00 sauja (šviežių jaunų lapelių)
Vanduo: 100.00 ml (pagal poreikį)
Kaip gaminti
  1. Špinatų ir kiaulpienių lapus gerai nuplaukite ir nusausinkite.
  2. Kivį nulupkite ir supjaustykite į kelias dalis, saliero stiebą susmulkinkite, bananą sulaužykite gabalėliais.
  3. Viską sumeskite į elektrinį plakiklį, įpilkite vandens ir gerai išplakite.
Receptai
Receptas: Žaliasis kiaulpienių kokteilis
1 asmenims
Pagaminsite per 10 min.
0.0 / 0
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Vanduo: 1.00 puodelis
Kiaulpienės: 1.00 puodelis (smulkintų jaunų lapelių)
Obuoliai: 1.00 vnt. (arba bananas)
Braškės: 1.00 puodelis (0,5 šaldytų arba šviežių)
Mėlynės: 1.00 puodelis (0,5 šaldytų arba šviežių)
Kaip gaminti
  1. Ingredientus suberkite į elektrinį smulkintuvą, supilkite vandenį ir gerai išplakite.
  2. Kokteilį galite pasaldinti medumi arba įberti truputį cinamono.

Receptas iš žurnalo „Edita“.

 

Receptai
Receptas: Obuolių ir agurkų kokteilis
2 asmenims
Pagaminsite per 10 min.
0.0 / 0
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Obuoliai: 3.00 vnt.
Agurkai: 2.00 vnt. ((trumpavaisių))
Apelsinai: 2.00 vnt. ((šviežiai spaustų sulčių))
Imbieras: 1.00 vnt. ((1 cm gabalėlio imbiero šaknies))
Agavų sirupas: 1.00 valg. š. ((tinka ir skystas medus))
Chia sėklos: 1.00 valg. š.
Kaip gaminti
  1. Į kokteilinę sudėkite supjaustytus obuolius ir agurkus. Išspaustas apelsinų sultis, sutarkuotą imbiero šaknį, sirupą ir sėklas.
  2. Viską sutrinkite iki vientisos masės. Jei matote, kad kokteilis per tirštas – įpilkite šiek tiek šalto vandens ir dar kartą išplakite.
  3. Patiekite iš karto.

Receptą rasite čia.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ji24.lt